75 aniversari de l’afusellament de l’alcalde Josep Abril

El proper diumenge dia 16 farà 75 anys de l’afusellament de l’Alcalde de Mataró membre d’Esquerra Republicana de Catalunya, Josep Abril i Argemí a mans de les tropes franquistes al Camp de la Bota.

És de justícia reivindicar la memòria històrica i honorar aquells que van morir defensant les nostres idees, i per això des de la Secció Local d’ERC a Mataró han convocat un senzill homenatge ales 11,30 h del migdia a la cantonada de la Plaça Tomás y Valiente amb el carrer Alcalde Josep Abril.

El Grup d’Història del Casal, que en altres moments també ha col.laborat en la reivindicació de la figura de Josep Abril, en aquesta ocasió també ens hi sumem en la persona de Margarida Colomer, membre de l’entitat, que realitzarà un breu parlament.