Canvi de data de la sessió informativa sobre la convocatòria 2018 de subvencions de l’Ajuntament de Mataró per a entitats

Us informem que la sessió informativa sobre la convocatòria de subvencions es realitzarà el dimecres 21 de març, en comptes del proper 28 de febrer. El període de presentació de sol·licituds de subvencions enguany s’iniciarà a finals del mes de març.

Per facilitar la presentació de projectes, la seva tramitació i justificació, l’Agència de Suport a l’Associacionisme de l’Ajuntament de Mataró realitzarà dues sessions informatives per a la presentació de subvencions:

Dimecres 21 de març:

Sessió matí: a les 11 h al centre cívic Espai Gatassa (c. Monserrat Cuadrada, 1)

Sessió tarda: a les 19 h al centre cívic Espai Gatassa (c. Monserrat Cuadrada, 1)

Podeu tramitar la inscripció en el següent enllaç: goo.gl/ZRN5K7

Per a més informació dirigiu-vos a l’Agència municipal de Suport a l’Associacionisme participacio@ajmataro.cat o al telèfon 93 758 26 68.

Les bases i documentació relacionada les trobareu, més endavant, a la web de l’Ajuntament de Mataró www.mataro.cat i al Portal d’Entitats http://www.mataro.cat/entitats.