Certificat digital i notificacions electròniques. Nova sessió informativa.

Saps com obtenir el certificat digital de representant d’entitat? Coneixes les notificacions electròniques? El proper dilluns 29 d’octubre es realitzarà una nova sessió informativa per a conèixer com demanar el certificat digital de representant d’entitat, indispensable per a realitzar tràmits administratius en l’actualitat.

El certificat digital permet al seu titular:

– Identificar-se eficaçment en línia
– Signar documents amb validesa legal
– Assegurar que la seva identitat no és suplantada
– Protegir la informació tramesa
– Garantir la integritat de la comunicació entre ambdues parts

Per altra banda, en breu l’Ajuntament de Mataró extendrà la notificació electrònica a tots els seus procediments. A la sessió formativa es mostrarà el funcionament d’aquest sistema de recollida de notificacions.

Aquesta formació està adreçada a tots els membres d’entitats sense ànim de lucre.

Dia: 29 d’octubre de 2018
Horari: de 19 a 21 h
Lloc: Centre Cívic Espai Gatassa
Inscripcions:  aquí 

Consulta informació sobre altres formacions aquí