Decidim què volem per a Mataró. Pressupostos participatius

Aquesta any i, per primera vegada, mataronins i mataronines podran proposar, donar suport i decidir el destí de 500.000 € de la partida d’inversions del Pressupost municipal de 2018.

La campanya per decidir els Pressupostos Participatius es desenvoluparà seguint diferents fases:
1. Presentació de propostes: del 22 de maig al 27 de juny.
2. Suport de les propostes: del 30 de juny al 14 de juliol.
3. Valoració de les propostes.
4. Votació popular: del 27 de novembre al 14 de desembre.

Així doncs, el passat dimarts 22 de maig va iniciar-se la primera fase, la fase de presentació de propostes, que s’allargarà fins el 27 de juny. Durant aquest període de temps persones majors de 16 anys, empadronades o no a Mataró, podran presentar un màxim de dues propostes. Els consells municipals també poden presentar-ne dues.

Les propostes han de ser considerades una inversió que no superi els 250.000 € i es poden presentar a www.decidimmataro.cat o bé, presencialment, a les Oficines d’Atenció Ciutadana.

Per més informació podeu consultar la pàgina web de la campanya o assistir a les sessions informatives que es faran en les següents dates a diferents Centres Cívics:

– 6 juny a les 20 h, Casal Gent Gran La Llàntia (c. Nou de la Mercè, 60)
– 7 juny a les 20 h, Centre Cívic Cabot i Barba (plaça Miquel Biada, 5)
– 12 juny a les 20 h, Centre Cívic Pla d’en Boet (c. Juan Sebastián Elcano, 6)
– 13 juny a les 20 h, Centre Cívic Molins (c. Nicolau Guañabens, 23)