4a MOSTRA D’ENTITATS DE LA GENT GRAN DE MATARÓ

La Mostra d’Entitats de la Gent Gran se celebra cada dos anys i vol donar a conèixer la tasca que duen a terme les entitats i associacions de gent gran de la ciutat així com facilitar l’intercanvi i contacte entre aquests col•lectius.

Aquest any hi participen 35 entitats, distribuïdes en 29 carpes. De les 11 a les 20 h s’han programat diferents activitats (tai-txi, cantada de corals…) i tallers (de memòria, d’escacs, de Rummikub, de les emocions, de manualitats, d’habilitats adreçades a cuidadors, etc.), tant a l’escenari central com als diferents estands.

Durant la Mostra celebrarem el Dia Internacional de la Gent Gran que és l’1 d’octubre, i a les 19.30h es llegirà el nou Manifest de la Gent Gran elaborat pel Consell Municipal de la Gent Gran.

Data inici: 30 setembre 2017

Data fi: 30 setembre 2017