El dia 27 de juny és el darrer dia per presentar la teva proposta

Aquesta any, per primera vegada, mataronines i mataronins podran proposar, donar suport i decidir el destí de 500.000 € de la partida d’inversions del Pressupost municipal de 2018.

El passat dimarts 22 de maig va iniciar-se la primera fase, la fase de presentació de propostes, que s’allargarà fins al 27 de juny. Durant aquest període de temps persones majors de 16 anys, empadronades o no a Mataró, podran presentar un màxim de dues propostes. Els consells municipals també poden presentar-ne dues.

Les propostes han de ser considerades una inversió que no superi els 250.000 € i es poden presentar a www.decidimmataro.cat o bé, presencialment, a les Oficines d’Atenció Ciutadana.

Per més informació podeu consultar la pàgina web de la campanya.

La campanya per decidir els Pressupostos Participatius es desenvoluparà seguint diferents fases:
1. Presentació de propostes: del 22 de maig al 27 de juny.
2. Suport de les propostes: del 30 de juny al 14 de juliol.
3. Valoració de les propostes.
4. Votació popular: del 27 de novembre al 14 de desembre.