Canvi d’ubicació de la primera trobada d’entitats de lleure de la ciutat

El dissabte 1 d’abril Mataró acollirà la primera trobada d’entitats de lleure de la ciutat, en un acte festiu obert a tota la ciutadania que es celebrarà de les 16 a les 19.30 h sota el lema Teixim el lleure a Mataró. L’activitat que s’havia de realitzar al barri de Rocafonda es trasllada a la pista exterior coberta del poliesportiu municipal Eusebi Millan (Carrer de Sant Cugat, 146), degut a la previsió de pluja.

La trobada està organitzada per la Taula d’Entitats de Lleure de Mataró, que aplega a tots els esplais i agrupaments escoltes de la ciutat, i compta amb el suport del Servei d’Igualtat i Ciutadania de l’Ajuntament de Mataró. L’acte s’ha gestat a partir de la col·laboració entre les diverses entitats i és la primera ocasió en què organitzen una activitat conjunta oberta a tota la ciutadania.

La Taula d’Entitats de Lleure està formada per l’Agrupament Escolta Antoni Comas, l’Agrupament Escolta Arrels, l’Agrupament Escolta La Soca, l’Associació de Lleure i Cultura Enlleura’t, l’Associació Esplai Rabadà, l’Associació Infantil i Juvenil Pampayuga, l’Associació Juvenil Grup d’Esplai La Tribu, l’Associació Juvenil Mà Oberta – Cor Obert, l’Esplai CRAJEC de Creu Roja Mataró, l’Esplai Garbí, l’Esplai Olla de Grills i el Grup d’Esplai L’Erol.

Més informació a: https://www.facebook.com/TeiximLleure/