Càpsules de comunicació per a entitats

L’Agència Municipal de Suport a l’Associacionisme, de l’Ajuntament de Mataró, organitza un seguit de 3 càpsules formatives que ens ajudaran a comunicar millor el que fem des de la nostra entitat.

CÀPSULA 1. COM MILLORAR LA COMUNICACIÓ DE LA MEVA ENTITAT?

Sessió dijous 17/05/18. Coneixerem les diferents plataformes i canals al nostre abast per donar a conèixer les activitats que realitzem a l’entitat: Mitjans de Comunicació existents, ús del Portal d’Entitats i Agenda, enviaments amb Mailchimp.

CÀPSULA 2. XARXES SOCIALS PER A ENTITATS.

Sessió dijous 7/06/18. Aprofundirem en l’ús professional de les xarxes socials, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube.

CÀPSULA 3. COM REALITZAR UN BON DISSENY DE CARTELLS?

Sessió dijous 21/06/18. Ens centrarem en com fer un bon disseny de cartell per a la nostra entitat a través de les plantilles del Fem Mataró! També aprendrem a utilitzar el programa de disseny online gratuït Canva per fer les nostres creacions.

Aquesta formació està adreçada als membres de les entitats sense ànim de lucre registrades a Mataró, especialment als membres que són responsables que s'encarreguen dels temes de comunicació.

 Lloc: Centre Cívic Espai Gatassa. c. Monserrat Cuadrada, 1. Mataró.

 Data càpsula 1: dijous 17 de maig de 2018.

 Data càpsula 2: dijous 7 de juny de 2018.

 Data càpsula 3: dijous 14 de juny de 2018.

 Horari: de 19 a 21 h.

 Inscripcions: a partir del 4 de maig.

Durada: 2 h cada càpsula

Per a més informació dirigiu-vos a l’Agència municipal de Suport a l’Associacionisme participacio@ajmataro.cat o al telèfon 93 758 26 68.

Altres mòduls de formació

Mòdul 4
Taller "Com fer l'avaluació d'un projecte: punts claus, memòria i presentació"