Sessions informatives. Com tramitar la sol·licitud de subvencions de manera telemàtica?

L’Agència municipal de Suport i Serveis a les Entitats, de l’Ajuntament de Mataró, organitza diverses sessions informatives per tal d'assessorar i donar suport sobre com sol·licitar una subvenció per a entitats de manera telemàtica. Les sessions permetran:

- Mostrar de manera pràctica com fer el tràmit - pots portar tablet o portàtil
- Resoldre dubtes

Aquesta formació està adreçada als presidents/es de les entitats que tenen previst so·licitar subvenció i a les persones de la junta que els donaran suport. Recorda que per a demanar subvenció és obligatori que l'entitat estigui inscrita al Registre d'Entitats de Mataró.

 Lloc: Centre Cívic Espai Gatassa (c. Monserrat Cuadrada, 1)

 Sessions matí:
    - 23 de gener a les 11 h

 Sessions tarda:
     - 16 de gener a les 19 h
     - 30 de gener a les 19 h
     - 6 de febrer a les 19 h

Per a més informació pots dirigir-te a l’Agència de Suport i Serveis a les Entitats, de l’Ajuntament de Mataró, a través del correu electrònic participacio@ajmataro.cat o al telèfon 93 702 28 18.