Taller. Educació per la Ciutadania Global: Què fem i què podem fer a Mataró per millorar el món?

Taller on ens aproparem al marc teòric i metodològic que pot ajudar a transformar la societat, des de diverses dimensions, àmbits i elements, davant dels desafiaments i reptes socials que planteja el context de crisi global en el món local.

També es presentaran les bases de la nova convocatòria de subvencions d'Educació per a la Ciutadania Global dirigida a les entitats de Mataró.

Aquesta formació està adreçada tots els membres d’entitats sense ànim de lucre.

 Lloc: Centre Cívic Cabot i Barba (plaça Miquel Biada, 5)

 Data: Sessió 1: dilluns 20 de gener de 2020 | Sessió 2: dijous 23 de gener de 2020

 Horari: de 18.30 a 21 h

 Durada: 2.30 hores. Curs presencial

Per a més informació pots dirigir-te a l’Agència de Suport i Serveis a les Entitats, de l’Ajuntament de Mataró, a través del correu electrònic participacio@ajmataro.cat o al telèfon 93 702 28 18.