Formació online. Eines d’organització i treball en xarxa per facilitar la gestió interna de la nostra entitat

L’Agència de Suport i Serveis a les Entitats de l’Ajuntament de Mataró organitza noves formacions online, donada la situació actual on és inviable realitzar formació presencial i que les persones puguem compartir un mateix espai.

L'objectiu de la càpsula formativa sobre eines i el treball en xarxa a les entitats és poder conèixer les característiques i avantatges de treballar en xarxa de manera interna a més de mostrar eines i aplicacions al núvol per al treball entre els diversos membres de la junta.

La capsula treballarà els següents conceptes:

• Avantatges i desavantatges de l’ús de les TIC en el treball en xarxa
  • Aplicació de les TIC en el treball col·laboratiu
  • Eines de comunicació
  • Eines per treballar en grup
  • Eines per millorar la nostra imatge
  • Eines per fer qüestions
 Lloc: Formació online, plataforma Teams

 Data: dilluns 25 i dimecres 27 de maig de 2020

 Horari: de 17 a 19 h

 Durada: 2 hores

 Material: és necessari dispositiu electrònic amb càmera i micròfon

Per a més informació pots dirigir-te a l’Agència de Suport i Serveis a les Entitats, de l’Ajuntament de Mataró, a través del correu electrònic participacio@ajmataro.cat.