Formació online. Cures i gestió de l'estrès a les entitats

L’Agència de Suport i Serveis a les Entitats de l’Ajuntament de Mataró organitza la formació online, donada la situació actual on és inviable realitzar formació presencial i que les persones puguem compartir un mateix espai.

Sovint les persones que esteu en entitats heu de fer front a una diversitat de situacions, demandes i necessitats del projecte i de les persones participants que us connecten amb l'estrès. Amb la càpsula formativa "Cures i gestió de l'estrès a les entitats" us volem oferir un espai on reflexionar i donar algunes eines sobre la importància de les cures en les nostres entitats i que alhora facilitin la gestió de l'estrès.

La capsula té per objectiu treballar els següents conceptes:

1. Les cures dins les entitats

- Què són les cures i quins aspectes hem de tenir en compte per a cuidar la nostra organització?

- Algunes eines i estratègies per incorporar les cures a les entitats

2. La gestió de l'estrès

- Què és l'estrès i com identificar-lo?

- Eines per a la seva gestió a nivell individual i com a entitat

 Lloc: Formació online, plataforma zoom

 Data: 6 de maig de 2020

 Horari: de 17 a 19 h

 Durada: 2 hores

 Material: és necessari dispositiu electrònic amb càmera i micròfon

Per a més informació pots dirigir-te a l’Agència de Suport i Serveis a les Entitats, de l’Ajuntament de Mataró, a través del correu electrònic participacio@ajmataro.cat.