Taller. L’organització d’esdeveniments en clau comunitària. Què haig de fer per organitzar un esdeveniment a Mataró?

L’Agència de Suport i Serveis a les Entitats de l’Ajuntament de Mataró organitza una formació per aprendre com millorar l'organització d'esdeveniments, com organitzar-los des d’una perspectiva comunitaria. A més de conèixer i resoldre dubtes sobre les normatives existents i els tràmits a tenir en compte a l’hora d’organitzar un esdeveniment a Mataró.

És una formació participativa i pràctica, adreçada a tots els membres d’entitats sense ànim de lucre.

 Lloc: Centre Cívic Pla d'en Boet (c. Juan Sebastián Elcano, 6)

 Data: 24, 26 de febrer i 2, 4 de març

 Horari: de 19 a 21 h

 Durada: 8 hores. Curs presencial

Per a més informació pots dirigir-te a l’Agència de Suport i Serveis a les Entitats, de l’Ajuntament de Mataró, a través del correu electrònic participacio@ajmataro.cat o al telèfon 93 702 28 18.