Taller. Obligacions legals i documentals de les associacions i responsabilitat de les juntes directives

L’Agència municipal de Suport a l’Associacionisme, de l’Ajuntament de Mataró, organitza un taller per a donar a conèixer i aclarir dubtes sobre les obligacions legals i documentals que té l’associació i els membres que formen part de la junta directiva.
 
Aquesta formació està adreçada a tots els membres d’entitats sense ànim de lucre, especialment als membres de les juntes directives.

 

 Lloc: Centre Cívic Espai Gatassa (c. Monserrat Cuadrada, 1)

 Data: 31 de maig i 7, 12 i 14 de juny 2017

 Horari: de 19 a 21.15 h

 Inscripcions: del 3 al 26 de maig, places limitades

 Durada: 9 hores. Curs presencial

 

 

Per a més informació dirigiu-vos a l'Agència de Suport a l'Associacionisme participacio@ajmataro.cat o al telèfon 93 758 26 68