Taller. Saps què has de fer si hi ha una emergència en el teu local o en l’equipament on fa activitat la teva entitat? Sabries com evacuar-lo? Te’n donem les eines.

L’Agència de Suport i Serveis a les Entitats de l’Ajuntament de Mataró organitza una formació per conèixer què hem de fer i com ens hem d’organitzar entre els membres de l’entitat si ens trobem amb alguna emergència dins el nostre local.

Aquesta formació està adreçada als membres de les entitats sense ànim de lucre registrades a Mataró, especialment als membres que són responsables de les activitats que es fan en els seus locals, o que estan en equipaments municipals.

 Lloc: Centre Cívic Cabot i Barba (plaça Miquel Biada, 5)

 Data: dilluns 10 i  17 de febrer de 2020

 Horari: de 18.30 a 21 h

 Durada: 5 hores. Curs presencial

Per a més informació pots dirigir-te a l’Agència de Suport i Serveis a les Entitats, de l’Ajuntament de Mataró, a través del correu electrònic participacio@ajmataro.cat o al telèfon 93 702 28 18.