INFORMACIÓ. Prevenció contra la transmissió del coronavirus

L’Ajuntament de Mataró ha aprovat noves mesures de prevenció contra la transmissió del coronavirus que afecten la ciutadania i les entitats. Aquestes mesures es fan en consonància amb les decisions preses per la Generalitat, que ha passat el Pla de Protecció Civil de Catalunya a fase d’emergència 1.

1. Tancar al públic els equipaments de titularitat municipal d’àmbit cívic, cultural, educatiu, esportiu i altres de caràcter no essencial. Entre d’altres, afecta als centres cívics, casals municipals de la gent gran, Teatre Monumental, museus, biblioteques, escoles bressol municipals, Institut Municipal Miquel Biada, Escola d’Adults de Can Noè, Piscina Municipal, Centre Esportiu El Sorrall, poliesportius municipals, camps de futbol, etc.

Les entitats no podran desenvolupar activitats en equipaments municipals o privats.

2. Ajornar tots els esdeveniments de pública concurrència tant a l’espai públic com a les seus socials de les entitats.

3. Instar la ciutadania, empreses i entitats privades a complir les recomanacions i ordres dictades per la Generalitat de Catalunya en el marc de les seves competències.

Tota la informació sobre el coronavirus.

Consells i recomanacions.

4. En relació a les Oficines d’Atenció al Ciutadà. A partir del 16 de març la cita prèvia és obligatòria per a tots els tràmits. Només estarà oberta l’oficina del centre situada a la Riera, 48 (de dilluns a dijous de 9 a 19 h i divendres de 9 a 14 h).

On demanar cita prèvia? Enllaç.

On fer tràmits en línia? Enllaç.

Telèfon gratuït: 900 859 009 de dilluns a divendres de 8 a 19 h