Informació sobre la convocatòria de subvencions per a entitats de l’Ajuntament de Mataró

A partir del 26 de març i fins al 16 d’abril les entitats inscrites en el Registre Municipal d’Entitats podran presentar el seu projecte a la convocatòria de subvencions en els àmbits de l’atenció social, gent gran, salut pública, igualtat, joventut, ensenyament, convivència, cultura i esports que complementin o supleixin els serveis de competència municipal en aquests àmbits, o siguin d’interès públic local.

• Les bases particulars reguladores de la convocatòria de subvencions les trobareu en aquest enllaç.
  • La sol·licitud de subvenció la trobareu en aquest enllaç.
  • Informació general i documentació relacionada amb la convocatòria en aquest enllaç.

L’Agència de Suport a l’Associacionisme programa les següents sessions informatives relacionades amb la convocatòria de subvencions:

Sessió informativa sobre la convocatòria, 21 de març: Per tal de conèixer en què consisteix la convocatòria i els canvis establerts respecte l’any 2017, es realitzaran dues sessions informatives a les 11 del matí i a les 7 del vespre, el dimecres 21 de març a l’Espai Gatassa. La sessió té la voluntat de facilitar-vos el coneixement de com presentar els projectes, la seva tramitació i justificació. Podeu tramitar la inscripció per les sessions en el següent enllaç.

Sessió informativa sobre certificació digital, 22 de març: Per tal de conèixer com tramitar la sol·licitud de manera digital i com obtenir el certificat digital, el proper dijous 22 de març es realitzarà una sessió informativa a les 7 del vespre a l’Espai Gatassa. Podeu tramitar la inscripció per la sessió en el següent enllaç.

Per a més informació dirigiu-vos a l’Agència municipal de Suport a l’Associacionisme participacio@ajmataro.cat o al telèfon 93 758 26 68.