Grup__

Jornada d’intercanvi d’experiències de la xarxa d’AMPAs i AFAs de la ciutat

El proper dimarts, 25 d’abril, de 19 a 21 h, se celebra la primera jornada d’intercanvi d’experiències organitzada per la xarxa d’Associacions de Mares i Pares d’Alumnes / Associacions de Familiars d’Alumnes de les escoles de Mataró.

La jornada tindrà dues parts, la primera part es realitzarà una xerrada informativa, a càrrec de TEB, sobre les eines de gestió digitals que poden utilitzar les d’AMPA, i on també es presentarà el nou Portal d’Entitats de l’Agència de Suport a l’Associacionisme de l’Ajuntament de Mataró. La segona part de la sessió  es centrarà en l’intercanvi d’experiències entre les pròpies entitats.

Inscripcions: aquí

Data: Dimarts, 25 d’abril, de 19 a 21 h

Lloc: Seu del Moviment Educatiu del Maresme (Rda. O’Donnell, 94 Les Esmandies – Casal de Barri)

Organitza: Ajuntament de Mataró – Pla Educatiu de Mataró