Les entitats de Mataró podran gestionar la barra del Concurs de Microteatre Mataró 2019 a través d’un concurs públic

Enguany, i com a novetat del Concurs de Microteatre Mataró 2019, les entitats de Mataró podran concursar per poder gestionar la barra de bar durant les representacions de les obres seleccionades. Amb aquesta iniciativa, l’Ajuntament fa un pas més en la participació i implicació de les entitats, tal com ja ho va fer per a les barres de Santes, oferint la possibilitat que aquestes s’encarreguin activament de la gestió de la barra.

Per poder concórrer en el concurs públic, cal que l’entitat estigui legalment constituïda i registrada al Registre Municipal d’Entitats de Mataró. La data màxima per presentar les sol·licituds és el dia 11 de novembre de 2019 a les 14 h a les oficines de la Direcció de Cultura (carrer de Sant Josep, 9) o a les Oficines d’Atenció al Ciutadà.

Les representacions de les obres del Concurs de Microteatre es realitzaran els dies 29 i 30 de novembre, des de les 19 h fins l’1 de la matinada al pati de Can Boet, al carrer Pablo Iglesias, 83 de Mataró. Es preveu una assistència de públic d’entre 60/70 persones cadascun dels dies. L’horari de muntatge de la barra serà a partir de les 18 h i el desmuntatge a partir de l’1 de la matinada. En cas de pluja, el bar s’ubicarà al vestíbul de l’edifici.

Les característiques de les instal·lacions han de permetre el seu muntatge i desmuntatge de forma ràpida i simple. No està permesa la instal·lació de fogons ni planxes, ja que el menjar que se servirà ha de ser fred.

L’Ajuntament facilitarà 10 taules, 60 cadires, 10 estovalles i garlandes de bombetes. El personal mínim necessari per al bon desenvolupament del servei serà de dues persones com a mínim, i sis persones com a màxim. Entre d’altres aspectes, es valorarà la varietat de productes ofertats i la seva adequació al públic destinatari. També es valoraran els criteris de sostenibilitat, és a dir, la utilització de materials reciclables i reutilitzables.

Podeu consultar les “Bases reguladores per a l’atorgament de la llicència d’ocupació del domini públic per la instal·lació d’una barra de bar durant les representacions de les obres seleccionades al Concurs de Microteatre Mataró 2019” i descarregar-ne el full de sol·licitud, les declaracions responsables i la fitxa descriptiva clicant aquí.