Formació. Obligacions legals i documentals de les associacions i responsabilitat de les juntes directives. Inscripcions obertes!

La teva entitat coneix totes les obligacions legals que ha de complir? Quines responsabilitats tenen els membres de la Junta? Són preguntes que, com a entitats, sovint us plantegeu. L’Agència municipal de Suport a l’Associacionisme de l’Ajuntament de Mataró organitza un taller per tal d’aclarir aquests dubtes i donar a conèixer les obligacions, els documents i la responsabilitat de les entitats i les seves Juntes directives.

Aquesta formació està adreçada a tots els membres d’entitats sense ànim de lucre, especialment als membres de les Juntes directives. El taller es realitzarà al Centre Cívic Espai Gatassa els següents dies: 31 de maig i 7, 12 i 14 de juny i en horari de 19 a 21.15 h.

El nombre de places és limitat i les inscripcions s’han de realitzar virtualment del 3 de maig al 26 de maig. Podeu fer la inscripció i veure el programa de la formació aquí.