PREMIS FEM MATARÓ 2022: Documentació necessària

El dia 31 d’octubre és el darrer dia per presentar la documentació per participar a la primera edició dels Premis FEM MATARÓ 2022, dotats amb 30.000 €. A continuació us presentem un resum dels detalls a tenir en compte a l’hora de presentar la documentació de manera adequada.

Presentació de propostes i documentació a presentar

Els projectes es presentaran en un sobre tancat, per l’entitat impulsora, en el qual només hi constarà la identificació “PREMIS FEM MATARÓ 2022, EDICIÓ 2019”.

Dins d’aquest sobre de sol·licitud s’hi inclouran dos sobres tancats, en cadascun d’aquests hi haurà de constar el títol del projecte i el número de sobre, i en cap cas el nom de les entitats que hi participen, per tal de poder preservar l’anonimat.

Sobre 1. Contindrà:

Sobre 2. Contindrà:

• Memòria tècnica i econòmica. Basada en el guió (Model 4. Guió de la memòria tècnica i econòmica) on s’inclouen els continguts que com a mínim ha de contenir el projecte (categoria, objectius, metodologia, pressupost, cronograma…). El projecte ha de mantenir l’anonimat de l’entitat impulsora i les entitats col·laboradores. Per tant, en cap cas es podrà fer referència als seu noms o referències que identifiquin a aquestes entitats ja que sinó seria exclòs de la valoració per part del jurat.
  • Opcionalment es podrà presentar qualsevol altra informació o documentació gràfica que es consideri pertinent.

Lloc i termini de presentació de propostes

La presentació de propostes es realitzarà via Registre Municipal de l’Ajuntament a qualsevol de les Oficines d’Atenció Ciutadana de Mataró, fins al 31 d’octubre de 2019, en horari d’OFIAC.

Consulta les bases: Bases reguladores dels Premis FEM MATARÓ 2022

Assessorament

Recorda que si tens qualsevol pregunta, l’Agència de Suport i Serveis a les Entitats informa i resol dubtes del procés via correu electrònic a participacio@ajmataro.cat o de manera presencial els dimarts i dijous de 9 a 15 h a la seu de l’Agència, situada al Centre Cívic Cabot i Barba (Plaça de Miquel Biada, 5) amb cita prèvia (937582668).