República Dominicana, veure-la per a viure-la.

La nostra associació ha organitzat una exposició fotogràfica titulada República Dominicana, veure-la per a viure-la i es pot visitar a la Riera,54 Sala d’Exposicions.

Amb aquest recull fotogràfic volem aconseguir un doble objectiu:
Per una banda fer més present la realitat de República Dominicana; una realitat que ha intentat captar , en Joan Graner, un membre de la nostra entitat. I per altra banda, aconseguir finançament per alguns dels nostres projectes, ja que aquelles persones que vulguin podran adquirir algunes de les fotografies. El cost serà de 20?

La inauguració es va dur a terme el passat 9 de maig.
Durant l’acte en Jordi Cussó, president de la nostra entitat, va mostrar el seu entusiasme davant d’una exposició que s’havia fet realitat. Una cinquantena de fotografies que donaven l’oportunitat de donar a conèixer la realitat de República Dominicana, una realitat plena de constrastos. També va agrair la presència de l’excel.lentíssim alcalde en aquest acte i finalment donar les gràcies pel recolzament rebut per les empreses patrocinadores, així com l’esforç de totes les persones que havien fet tot el muntatge d’aquesta exposició.
A continuació el Sr. Joan Grané, autor de les fotografies ,va dir una breus paraules sobre el conjunt de fotografies insistint en què les imatges parlaven per si soles.
Finalment l’excel.lentíssim alcalde va resaltar la importància de què diferents entitats mataronines organitzin actes com aquest per tal de donar a conèixer altres realitats, per tirar endavant diversitat de projectes així com oferir ajut en activitats puntuals. Una tasca solidaria amb la qual l’Ajuntament se sent totalment implicat.
Durant l’acte també vam poder comptar amb la presència de Sr. Carlos Fernández i la Dolors Fernández.

Si voleu veure més fotografies visiteu fotogaleries.