Sessió pràctica. Iniciació a l’administració electrònica: certificats digitals i tràmits a l’Ajuntament

Saps com realitzar tràmits de manera telemàtica? Disposes de certificat digital? L’Ajuntament de Mataró disposa d’una seu electrònica que permet a les entitats i a la ciutadania realitzar diversos tràmits les 24 hores del dia, sense haver-se de desplaçar a l’Oficina d’Atenció al Ciutadà.

Per tal d’apropar l’administració electrònica a les entitats i resoldre dubtes, l’Agència de Suport i Serveis a les Entitats, organitza una sessió pràctica.

Els objectius són:

• Conèixer els diversos certificats digitals existents
  • Aprendre a realitzar tràmits a través de la seu electrònica de l’Ajuntament
  • Resoldre dubtes

Durant la sessió les persones que hi participin obtindran el seu l’Idcat mòbil. Per aquest motiu es demana portar: smartphone; targeta sanitària i el DNI o NIE.

Realitza la teva inscripció aquí.

 Lloc: Centre cívic Pla d’en Boet (c. Juan Sebastián Elcano, 6)

 Dates: Es realitzaran dues sessions.

Sessió 1: dimecres 20 de novembre de 2019
Sessió 2: dijous 21 de novembre de 2019