Vols passar un estiu solidari?

Descripció de l’activitat: La Llar Nova, residència per a persones amb gran discapacitat física, de la fundació LLARS AMISTAT CHESHIRE, realitza el bany adaptat a la platja de Mataró durant els mesos d’estiu. Necessitem voluntariat per ajudar al bany adaptat de persones amb mobilitat reduïda
L’activitat es realitza tots els dilluns, dimecres i divendres de 10 a 12 h a la platja del Varador de Mataró. Flexibilitat segons la disponibilitat del voluntari.
Si t’agrada la platja, l’aigua i tens interès pel món de la discapacitat. No ho dubtis i viu una gran experiència!!
Durant l’activitat hi ha el suport de tècnics de l’entitat i oferim una formació el proper dijous 28 de juny a les 17h a la platja, comfirmeu la vostra assistència.

Perfil de la persona voluntària: Persona que tingui interès pel món de la discapacitat, li agradi la platja i l’aigua. Voluntari compromès.

Número de persones voluntàries: 6

Horari de l’activitat: Dilluns, dimecres i divendres de 10 a 12 h aprox.

Data límit d’inscripció: 20/08/2018

Nom de l’entitat: Llar Nova – Fundació Llars Amistat Cheshire

Persona de contacte: Anna Perancho

Telèfon i hores de contacte: 937575342 – 618655330 (10 a 18 h)